Obchodní podmínky a reklamace

Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi prodávajícím – Jan Lodr (IČO: 21773661, se sídlem Okružní 922, 517 21 Týniště nad Orlicí) a kupujícím při uzavírání kupní smlouvy prostřednictvím internetového obchodu https://travnikylodr.cz.

Smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky, zejména občanským zákoníkem.

2. Cena a způsob platby

Uvedené ceny jsou konečné. Možnosti platby:

• bankovním převodem,

• hotově při převzetí zboží.

3. Doprava

Zboží doručujeme pouze v rámci České republiky, a to pouze osobně

Výše dopravného se zobrazí v košíku před dokončením objednávky.

4. Odstoupení od smlouvy (vrácení zboží)

Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu.

Postup:

• napište nám e-mail na travniky.lodr@seznam.cz s informací o odstoupení,

• zboží zašlete zpět na naši adresu,

• zboží musí být nepoškozené a pokud možno v původním obalu.

Kupující nese náklady spojené s vrácením. Peníze budou vráceny do 14 dnů od doručení oznámení o odstoupení, nejdříve však po vrácení zboží.

5. Reklamace

Reklamace lze uplatnit e-mailem nebo písemně.

Reklamace bude vyřízena do 30 dnů. V případě oprávněné reklamace nese náklady prodávající.

6. Ochrana osobních údajů

Informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny na stránce: Zásady zpracování osobních údajů.

7. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

Kupující – spotřebitel má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

Příslušným subjektem je:

Česká obchodní inspekce

Štěpánská 15, 120 00 Praha 2

Web: https://www.coi.cz

8. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 10. 4. 2025.

Prodávající si vyhrazuje právo tyto podmínky jednostranně měnit. Nové znění bude zveřejněno na webu.

Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se s těmito podmínkami seznámil a souhlasí s nimi.

Reklamační řád

1. Odpovědnost za vady
Prodávající odpovídá za to, že zboží při převzetí nemá vady. Pokud se vada projeví do 24 měsíců od převzetí, má kupující právo na reklamaci.

2. Uplatnění reklamace
Reklamaci je možné uplatnit e-mailem nebo písemně. Kupující popíše vadu a doloží doklad o koupi.

3. Vyřízení reklamace
Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.

4. Náklady spojené s reklamací
V případě oprávněné reklamace hradí náklady prodávající, v ostatních případech kupující.